پیامم به ملت مسلمان ایران این است ای ملت سلحشور! اگر سعادت دنیا و آخرت را خواهانید، سعادت شما در اطاعت از ولایت فقیه است و بی شک اطاعت از ولایت فقیه است و بی شک اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از خداست. امروز دنیا با تمام پیرایه هایش به هجوم آورده است؛ بکوشید دین به دنیا نفروشید که روح شما به جنت و لقا دعوت شده است.
*********
از هم? شما و امت مسلمان می خواهم به ریسمان خدا چنگ نزنید و در تمام امور به خداوند توکل کنید و توجه داشته باشید که این دنیا دار فانی است «الدنیا مزرعه الاخره»و همان طو رکه پیامبر فرمود، دنیا مزرعه ای است برای آخرت، پس خوب کشت کنید تا ثمره اش را در آن دنیا ببینید. امام امت را یاری کنید و تابع ولایت فقیه باشید و ببینید که تکلیفتان چیست تا آن را انجام دهید.
*********
سفارس می کنم شما را به وحدت و گوش دادن به فرمان ولایت فقیه، رهبر عزیزمان، یکتا سیاستمدار نابغه، این پیر تکیه نشین جماران تا به این مملکت آسیب نرسد. مبادا با سهل انگاری و تنبلی یا به میل خود اقدام کنید که باعث سیلی خوردن اسلام می شود. در تمام زمینه ها گوش به فرمان باشید انشاءالله در این جنگ پیروزیم و آمریکا باید از دست شما خودکشی بکند و می کند.
*********
نایب امام زمان این فرزند زهرا(س) این بزرگ ترین انسان بعد از چهارده معصوم را تنها نگذارید و به فرمایشات عمل کنید تا در دنیا و آخرت رستگار باشید. پتیمان ولایت فقیه و روحانیت باشید تا اسلام و مملکت درامان باشد.
*********
اسلام هرگز این مقدار مظلوم نبوده است. از شما می خواهم در خط اسلام و ولایت فقیه باشید و دنیا فریبتان ندهد و مشکلات دنیوی شما را از راه اسلام دور نکند.
*********
این زمان به خداوندی خدا، ارزشی بسیار والا دارد و خداوند تبارک و تعالی به کم تر ملتی این نعمت را عطا فرموده است. آیا شایسته است که ما در این زمان گوش به فرمان ولایت فقیه، که همان اسلام ناب پیامبری است، نباشیم؟ آیا این دو روز زندگی آن قدر ارزش دارد که به آن دل خوش کنیم و به دستورهای الهی عمل نکنیم؟ آیا دستورهای الهی جز این است که وقتی امام پیام می دهد حسینیان به پا خیزید امروز عاشوراست، لباس محبت دنیا را از تن بیرون کنید و لباس رزم بپوشید امروز دنیا علیه اسلام  بسیج شده است، آیا وظیف? ما جز این است که با کفر و الحاد مبازه کنیم؟
*********
شما را سفارش می کنم به حمایت از امام و پیروی از او زیرا پیروی از امام در این زمان مانند پیروی از سیدالشهدا(ع) در آن زمان است و به درستی که امروز روز سنجش است که انسان های پیرو حق و خط انبیا و پیروان حقیقی ولایت فقیه از انسان های منافق و از انسان های بی تفاوت و ترسو متمایز می شوند. دراین روزگار ما باید به خود آییم و ببینیم که جزء کدام گروه هستیم اگر جزء انسان های بی تفاوت و ترسو یا منافق هستیم خودمان را بسازیم زیرا امروز بهترین موقعیت برای خودسازی است و در غیر این صورت، زیان کاریم و به قول معروف ، «زمستان می گذرد و روسیاهی به زغال می ماند».
*********
برادران و خواهران! دست از امام امت و ولایت فقیه بر ندارید زیرا رهبری و امامت بود که ما را از ظلم و ستم نجات داد و مانع از این شد که مردم به انحراف کشیده شوند. مبادا از امام و انقلاب دست بردارید چون شما بودید که به فریاد هل من ناصر امام لبیک گفتید و به پیروی از این ندا آماد? مبارزه شدید. پس این راه را با شجاعت و شهامتی که در خود دارید به پایان رسانید و بدانید که اسلام پیروز است و شکست ناپذیر.
*********
پیروی از ولایت فقیه را سر لوح? تمام کارهایتان قرار دهید، البته در عمل نه در حرف که این راه رستگاری  است. انقلاب اسلامی تحت رهبری پیامبرگون? امام و امت و در انطباق با معیارهای اسلامی است. امید بستن به خدا و اتکا به او را سر لوح? خود قرار بدهید که طلیع? این آرمان و عقیده فتح و پیروزی های عظیمی است که برای جامع? ما حاصل گشته است. این طرز تفکر و عقید? الهی ملت ما را در تمام صحنه ها پیروز گرداند و در صحنه های جنگ با همین طرز فکر الهی است که با اندک نیرو می توان بر تانک و موشک و سلاح های مخرب دیگر پیروز شد.
*********
ای ملت شهید پرور! پشتیبان ولایت فقیه و به خصوص امام باشید و اطاعت کنید از آن ها چون در قرآن آمده است اطاعت کنید از خدا و رسول او و اولی الامر که بر شما فرستاده می شوند. به قول امام ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما نرسد.
*********
ای مردم شهید پرور و مسلمان ایران! گوش به فرمان ولایت فقیه باشید که کشتی نجات شماست. گوش به فرمان امام بزرگمان باشید که اوست که می تواند شما را رهبر باشد.
*********
سلام بر آقا امام زمان(عج) و سلام بر روح الله خمینی، بیدارگر دل های مرده و خواب رفته. بر حسب تکلیفم لازم دانستم چند نکته ای را در قالب وصیت بنویسم، البته حرفی و کاری ندارم جز آمرزش خواهی در مراسمی که برگزارر می گردد، دو رکعت نماز که به نیت این حقیر اقامه کنید. اما بگویم که بسیج معبد و خدای آن معبود من است. در این مکتب خانه درس های زیادی یاد گرفتم که نوعی آماده سازی بود برای یادگیری درس های بالاتر در دانشگاه های جبهه. بر حسب وظیفه می گویم، میزان شناسایی حق، عقل و فکر خودتان نباشد، بلکه دریافته از روحانیت مبارز و در خط امام و ولایت باشد. خودتان را از روحانیت جدا نکنید که به قول امام عزیزم این ها (دشمن) از روحانیت ضربه خورده اند.
*********
خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است و این افتخار از خاندان نبوت و ولایت برای ما به ارث رسیده است. با این که می دانم این افتخا رنصیب هر کس نیمی شود ولیکن آرزو بر جوانان عیب نیست. در صورتی که می دانم من گنه کار با قلب سختی که دارم هیچوقت به این آرزو نمی رسم چرا که این نفس اماره همواره سد راه انسان در راه لقاءالله است. این نفس اماره همواره انسان را به کارهای خلاف تشویق می کند و از راه صواب دور می دارد و ما باید سعی کنیم همواره به ذکر خدا مشغول باشیم تا شیطان نتواند در ما نفوذ پیدا کند، تا با استفاده از ذکر خدا این نفس را خفه و قلب های پر از گناه ما با ایمان به خدا منور شود از طریق شهاده فی سبیل الله به او برسیم.
*********
تمام خوانندگان این متن آشنایان، مسلمانان، دوستان، خویشاوندان و همکاران خود را دعوت می کنم به تقوا و خلوص در عمل و اطاعت از ولایت و رهبری و وحدت که خیر خودشان و جمیع مسلمانان و مستضعفان در این است