چند سفارش به پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهرانم دارم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و حسین گونه و زینب گونه زندگی کنید و حسین گونه بمیرید و بدانیدکه هیچ مرگی بالاتر از شهادت در راه خدا نیست. امیدوارم در حفظ این انقلاب کوشا باشید و حافظ خون شهدا و مروج اسلام عزیز باشید تا در این زمان حساس بتوانیم از اسلام دفاع کنیم. در زندگی تان همیشه احساس مسئولیت کنید و بدانید این عالم محضر خداست و در محضر خدا معصیت نکنید و به واجبات الهی عمل کنید   و به تعلیم و تعلم بپردازید. برای من از خداوند آمرزش بطلبید و از او بخواهید که انقلاب ما را به انقلاب جهانی حجت حق متصل سازد.
*********
و اما بعد؛ فرزندانم را به تقوای الهی سفارش می کنم و این که گوش به فرمان و پای بند به امر ولایت فقیه باشند و همان طور که بارها متذکر شده ام صل? رحم امری واجب و لازم است. مردم دار باشید و به هم نوعانتان و اقربا کمک و با آن ها رفت و آمد کنید. گره از کار مردم باز کنید تا خداوند هم گر از کارتان بگشاید و حلال مشکلاتتان گردد. از خواهر کوچکتان و مادر زحمت کش و ارجمندتان مواظبت و نگه داری کنید که انشاءالله رضای خداوند کریم در رضای مادر و پدر مسلمان و مؤمن است از فامیل و دوستان برایم حلالیت بطلبید که در احادیث آورده اند که اگر چهل مؤمن از مسلمانی راضی باشندخداوند آن بنده را وارد بهشت می کند.
*********
ای عزیزانی که هدفتان اسلام و رضای خداست! در راه خدا ثابت قدم باشید و روز به روز بر اسمان خود بیفزایید. پشتیبان ولایت فقیه باشید و سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر و فروع دین را به نحو احسن به جا آورید که دنیا جای عمل است و آخرت جای حساب و جزای اعمال و بدانید که اسلام بر هم? مردم اتمام حجت کرده است و خداوند هم آگاه و بینا به هم? امور است.
*********
امت شهید پرور! بدانید که پیروزی نزدییک است«نصر من الله و فتح قریب». به سوی جبهه ها هجوم بیاورید و ریش? فساد و ظلم و تباهی را بخشکانید و برای آخرت خود توشه بردارید که همانا همگی ما در برابر خداوند بزرگ و شهدای انقلاب و جنگ تحمیل و خانواد? معظم آن ها مسئول هستیم.
*********
از شما مردم قهرمان و شهید پرور می خواهم دنباله رو خو.ن شهیدان و همراه با ولایت فقیه باشد و اما را دعا کنید.
*********
ملت ایران! بدانید زمان بسیار حساس است. یک غفلت کوچک گناه بزرگی است ملت باید احساس وظیفه کند و با اطاعت مطلق از ولایت فقیه و روحانیت در خط رهبری، راه شهدا را ادامه دهد.
*********
بدانید تنها راهی که ممکن است نجات بخش شما باشد و افتخار جاویدان برایتان به جای گذارد و تنها راهی که شما را از دست اجانب شرق و غرب نجات می بخشد و به سوی الله سوق می دهد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.
*********
پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادرانم، دوستان و آشنایان! امروز روز مسئولیت است و هرکس به اندز? خودش وظیف? دفاع از اسلام و محافظت و تقویت اسلام را دارد و این وظیفه تا تحقق هدف تمام نشدنی نیست و وای بر کسی که وظیف? خود شانه خالی کند. به طو رمثال، پشتیبانی از جبهه ها، روی آوردن نیروی انسانی به جبهه ها، شرکت در نماز جمعه، شرکت در بسیج های مردمی و غیره، این ها هم? مسئولیت های شماست. تابع فرامین امام باشید. از روحانیت و ولایت فقیه حمایت کنید که ان شاءالله خداوند هم ما را یاری کند. وظایفمان را به خوبی انجام دهیم که اگر این وظایف را انجام ندهیم باید منتظر عذاب خدا باشیم.
*********
برادران  و خواهران عزیز! یک لحظه هم از انقلاب دل سرد نشوید و همیشه از پشتیبانی ولایت فقیه که همان پشتیبانی از سول خدا و خداست دست برندارید. قدر امام را بدانید و دعا گوی ایشان باشید. هر کدام از شما یا فرزندانتان که زنده بود و توانست عصر امام زمان(عج) را درک کند، سفارش کنید که سلام مرا به ایشان برساند و بگوید فلان نوکر شما به خدمت شما سلام رساند.
*********
خوانند? عزیز! هر که هستی تو را سفارش می کنم به تقوا و نماز و ولایت، آن طور که منظور حق تعالی است و از او بخواه که  «و هو علی کی شئی قدیر».
*********
در کارهایستان طبق وصیت حضرت علی(ع) و شهدا که همه را به نظم درکارها نصیحت کردند کوشا و پشتیبان ولایت فقیه باشید. ولایت بود که هم? ما را از ظلمت به نور و روشنایی آورد. در خط ولایت فقیه حرکت کنید و حتی به انداز? یک تار مو از خط امام فاصله نگیرید.
*********
همیشه سعی کنید در خط ولایت فقیه باشید و به آن شاخه و برگی اضافه کنید نه انی که از آن کم کنید. چشمتان به دهان این و آن نباشد که بخواهید خط راستین اسلام را، که همان خط ولایت فقیه و خط امام است، از دهان آن ها بشنوید و از راه درستش آگاهی یابید.
*********
از امام اطاعت کنید همانا نور الهی در کشور ما جلوه گر شده است و باید از این نور نهایت استفاده را برد که هر کسی این کار را نکرد به راستی زیان کار است. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد که صاحب این کشرو امام زمان (عج) است. به هر طریقی که می توانید در راه انقلاب قدم بردارید باشد که در آخرت اجر کارهایتان را از خداوند بگیرید.
*********
از برادرانم یم خواهم سلاح مرا از زمین بردارند و نگذارند راهی را که رفته ام با مرگم تمام شود و آن را بر قلب کفار نشانه روند تا دگر بار هیچ قدرتی خیال تجاوز به اسلام را نداشته باشد واز شما خواهشمندم تحت رهبری امام امت و پشتیبانی از ولایت فقیه و روحانیت، از این انقلاب به خوبی پاسداری کنید تا بتواندی نگهبان و حافظ خوبی برای شهیدان باشید.
*********
پشتیبان امام خمین یو ولایت فقیه باشید، او که به قو? الهی ایران را از آن ذلت و خواری بیرون کشید. شما اکنون الگو و پیشتاز محرومان در مبارزه با استکبار جهانی هستید و نیز پشتیبان آنچه که این جمهوری اسلامی را تقویت می کند باشند همچون نماز دشمن شکن جمعه و دعاها و کمک به جبهه ها.
*********
همیشگی است،بدانید که این دنیا مزرعه ای است برای آخرتف برای قرب به خداوند؛ پس سعی کنید تا آن جا که می توانید عمل صالح انجام دهید و هیچ وقت به خودتان خستگی راه ندهید. با تمام وقوا در راه خدا کار کنید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید. هیچ وقت از مبارزه و کوشش در راه اسلام خسته نشوید. به خانوده شهدا احترام بگذارید و بدانید که شهدا نظاره گر اعمال شما هستند و شهدا را هیچ وقت فراموش نکنید و همیشه به یاد سرور شهیدان امام حسین(ع) باشید و برای مصیبت هایی که بر آن حضرت و خانواده گرامی اش گذشت گریه کنید.