معبودا، امت ما را و همة مسلمین را به اصل ولایت‌فقیه ـ این کلید رهایی مسلمین از بند جباران چپ و راست ـ هرچه بیشتر آشنا بگردان./

جلیل بنده
*********
خدایا، توفیق این را نصیبم کن که همه زمان در راه استقرار و استمرار ولایت‌ فقیه کوشا باشم. خدایا، بندة گناهکارت هستم، ولی قصد توبه کردم؛ توبه‌ام بپذیر و نیرویی به من عطا کن که همیشه به یادت باشم و در راهت قدم بردارم... خدایا، تمامی علمای اعلام و فقهای دین اسلام را برای مستضعفین، همیشه خودشان و یادشان را زنده نگه‌دار و در راه مبارزه با کفر جهانی و استکبار عظیم جهانی، امریکای جنایتکار، یاریشان فرما./

یونس تجدّد
*********
پروردگارا، کینه و دشمنی را از بین مسلمانان جهان ـ اگر هست ـ پاک گردان و وحدت و یکپارچگی را در میان ما محکم و استوار گردان تا همان‌گونه که بر دشمنان خدا و اسلام می‌تازیم، در زیر پرچم توحید بتوانیم وحدانیت خداوند را بر دشمنان خدا و اسلام می‌تازیم، در زیر پرچم توحید بتوانیم وحدانیت خداوند را بر مشرکین اثبات کنیم و وسیله‌ای برای رهگشایی ظهور امام زمان(عج) باشیم. خدایا، نصرتمان ده. بارخدایا، وحدت و به هم فشردگی امت مسلمان را هرچه محکمتر و فشرده‌تر کن تا بتوانیم به رهبری امام خمینی، مدظله‌العالی، پرچم مقدس اسلام را در تمام نقاط جهان به اهتزاز درآوریم و گوش به فرمان رهبرمان و ولایت‌فقیه باشیم./عادل پدرام
*********
بارخدایا، شاهد باش که ما خونمان را به پای درختی ریختیم که ریشة آن ولایت‌ فقیه ات./

غلامحسن باقری
*********
امروز که حاکمیت خدا در جامعة اسلامی ما، با استقامت و پشتکار مردان و زنان مؤمن و متقی، همراه با امامت و ولایت در ایران - این سرزمین عاشقان تشیع - تحقق یافته، غارتگران و جنایتکاران و ابرقدرتهای شرق و غرب در پی آن برآمدند تا این صداها را در گلو خفه کنند و انقلاب خلق را از تحرک بیندارند. اما آنان از امید و ارادة ‌مردم مسلمان بی خبرند و نمی‌دانند آنگاه که خدا اراده کند و مردم به خروش در آیند، می‌توانند خانه‌های ظلمشان را برشان خراب کنند. /

ایرج ترشغیری
*********


پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادران عزیزم و آشنایان من! اگر بدی از من دیده اید از هم? شما طلب بخشش می کنم. امیدتان به خداوند باشد و هدفتان طلب رضای او. همه چیزتان برای خدا باشد فکر و ذکر و عملتان و کارهایتان مطابق میل اسلام و خدا باشد. اسلام را با محتوایش در بر گیرید و عمل کنید. پیرو رهبر و ولایت فقیه باشید. توکل کنید بر خداوند که خداوند بس است برای کسی که به او توکل کند و بدانید که خداوند از آنچه می کنید غافل نیست و هرکه ذره ای نیکی کرده باشد پاداش آن را می بیند و هر که ذره ای بدی کرده باشد سزای آن را می بیند.
*********
پدر و مادر عزیزم و خواهر و برادرانم! امروز روز مسئولیت است و هرکس به انداز? خودش وظیف? دفاع از اسلام و محافظت و تقویت قدرت اسلام را دارد و این وظیفه تا تحقق این سه هدف تمام شدنی نیست. وای بر کسی که از وظیف? خود شانه خالی کند، پشتیبانی جبهه ها، تبلیغ برای رو آوردن نیروهای انسانی به جبهه ها، شرکت در نماز جمعه و حضور در بسیج مردمی. این ها همه مسئولیت ما و شماست. گوش به فرمان امام باشید و از روحانیت و ولایت فقیه حمایت کنید.
*********
چند سفارش به پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهرانم دارم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و حسین گونه و زینب گونه زندگی کنید و حسین گونه بمیرید و بدانیدکه هیچ مرگی بالاتر از شهادت در راه خدا نیست. امیدوارم در حفظ این انقلاب کوشا باشید و حافظ خون شهدا و مروج اسلام عزیز باشید تا در این زمان حساس بتوانیم از اسلام دفاع کنیم. در زندگی تان همیشه احساس مسئولیت کنید و بدانید این عالم محضر خداست و در محضر خدا معصیت نکنید و به واجبات الهی عمل کنید و به تعلیم و تعلم بپردازید. برای من از خداوند آمرزش بطلبید و از او بخواهید که انقلاب ما را به انقلاب جهانی حجت حق متصل سازد.
*********
و اما بعد؛ فرزندانم را به تقوای الهی سفارش می کنم و این که گوش به فرمان و پای بند به امر ولایت فقیه باشند و همان طور که بارها متذکر شده ام صل? رحم امری واجب و لازم است. مردم دار باشید و به هم نوعانتان و اقربا کمک و با آن ها رفت و آمد کنید. گره از کار مردم باز کنید تا خداوند هم گر از کارتان بگشاید و حلال مشکلاتتان گردد. از خواهر کوچکتان و مادر زحمت کش و ارجمندتان مواظبت و نگه داری کنید که انشاءالله رضای خداوند کریم در رضای مادر و پدر مسلمان و مؤمن است از فامیل و دوستان برایم حلالیت بطلبید که در احادیث آورده اند که اگر چهل مؤمن از مسلمانی راضی باشندخداوند آن بنده را وارد بهشت می کند.
*********
ای عزیزانی که هدفتان اسلام و رضای خداست! در راه خدا ثابت قدم باشید و روز به روز بر اسمان خود بیفزایید. پشتیبان ولایت فقیه باشید و سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر و فروع دین را به نحو احسن به جا آورید که دنیا جای عمل است و آخرت جای حساب و جزای اعمال و بدانید که اسلام بر هم? مردم اتمام حجت کرده است و خداوند هم آگاه و بینا به هم? امور است.
*********
امت شهید پرور! بدانید که پیروزی نزدییک است«نصر من الله و فتح قریب». به سوی جبهه ها هجوم بیاورید و ریش? فساد و ظلم و تباهی را بخشکانید و برای آخرت خود توشه بردارید که همانا همگی ما در برابر خداوند بزرگ و شهدای انقلاب و جنگ تحمیل و خانواد? معظم آن ها مسئول هستیم.
*********
از شما مردم قهرمان و شهید پرور می خواهم دنباله رو خو.ن شهیدان و همراه با ولایت فقیه باشد و اما را دعا کنید.
*********
ملت ایران! بدانید زمان بسیار حساس است. یک غفلت کوچک گناه بزرگی است ملت باید احساس وظیفه کند و با اطاعت مطلق از ولایت فقیه و روحانیت در خط رهبری، راه شهدا را ادامه دهد.
*********
بدانید تنها راهی که ممکن است نجات بخش شما باشد و افتخار جاویدان برایتان به جای گذارد و تنها راهی که شما را از دست اجانب شرق و غرب نجات می بخشد و به سوی الله سوق می دهد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.
*********
پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادرانم، دوستان و آشنایان! امروز روز مسئولیت است و هرکس به اندز? خودش وظیف? دفاع از اسلام و محافظت و تقویت اسلام را دارد و این وظیفه تا تحقق هدف تمام نشدنی نیست و وای بر کسی که وظیف? خود شانه خالی کند. به طو رمثال، پشتیبانی از جبهه ها، روی آوردن نیروی انسانی به جبهه ها، شرکت در نماز جمعه، شرکت در بسیج های مردمی و غیره، این ها هم? مسئولیت های شماست. تابع فرامین امام باشید. از روحانیت و ولایت فقیه حمایت کنید که ان شاءالله خداوند هم ما را یاری کند. وظایفمان را به خوبی انجام دهیم که اگر این وظایف را انجام ندهیم باید منتظر عذاب خدا باشیم.