جای شکر و سپاس از خداوند کریم است که نعمت های فراوانی برای بندگان خود قرار داده. ابتدا با فرستادن رسولان حق، مردم را دعوت به خود کرده و دوری از راه باطل و شیطان را تذکر داده و بعد کتاب خود قرآن را برای ما فرستاد تا برای همیشه در بین مردم باشد تا ما راه حق و باطل را بشناسیم و به طرف او برویم و بعد از آن امامان و پیشوایان دین را برای هدایت ما قرارداد و این راه طبق نص صریح قرآن ادامه پیدا کره و به ولی امر و ولایت فقیه رسیده است.
*********
ما هر چقدر که شکرکنیم نخواهیم توانست حق هم? نعمت ها، را به جا آوریم و تنها قدردانی و سپاس گزاری از این نعمت ها، مخصوصاً در زمان کنونی اطاعت کامل از ولایت فقیه حضرت امام خمینی است که وظیق? ماست. خداوند به ایشان تا ظهور حضرت آقا امام زمان(عج) طول عمر همراه با عزت و سلامتی عنایت کند.
*********
الحمدالله رب العالیمن. خداوند سبحان و عظیم را شکر می کنم که این توفیق الهی و بزرگ را نصیبم کرد که در زمان ولایت و امامت نایب امام زمان(عج)، روح خدا خمینی عزیز، همراه راهیان کربلا در جنگ با کفار شرکت کنم و با آگاهی تمام راه حق و حقیقت را انتخاب کنم.
*********
پروردگارا! با این که مرتکب گناه شدم رسوایم نکردی و بین عزیزانت محبوب ترم کردی؛ هر چه خطا کردم با عنایت با من برخورد کردی. حال که مرا لیاقتی بس بزرگ عنایت کرده ای تا جام? سبز سربازی دین و پیروی از خط و نهضت سیدالشهدا را بر کنم  و لیاقتی از آن والاتر نصیبم کردی تا بین برگزیدگان و محبوبان دینیت قرار بگیرم به احترام این همه لطف و کرمت مرا در دنیا و آخرت رسوا مکن و در راهت ثابت قدمم بدار و به احترام خون سیدالشهدا درون و برونم را در راه احیای اسلام و به عشق خودت و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بسوزان تا بلکه ان شاءالله سوختنم روشنی بخش راه کسانی باشد که هنوز نمور ولایت به قلب هایشان نتابیده است و به این دنیای زودگذر دل بست اند زیرا در طول زندگی نتوانستم دین خود را ادا کنم و دراین راه مثمر ثمر واقع شوم، لااقل شاید به حول و قو? الهی مرگم تحقق بخش این امر باشد.
*********
شهادت می دهم به یکتایی خداوند که غیر از او نیست. نه زاییده شده و نه می زاید. شهادت می دهم که محمد(ص) آخرین پیامبر و قرآن مجید تنها کتاب سعادت از طرف خداوند است که بر ما نازل شده است. شهادت می دهم به ولایت دوازده امام از حضرت امیر مؤمنان علی(ع) تا آخرین فرزندش حضرت مهدی(عج). شهادت می دهم به پیروی از ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست. ارج می نهم به انقلاب اسلامی ایران که همواره حامی مظلومان و مستضعفان بوده است. انقلابی که اسلام را به جهانیان شناساند و در مقابل ابر قدرت های جهان خوار شرق و غرب سربلند کرد و برای ضج? مظلومان فریادرس بود.
*********
این جانب، ولی الله داوود آبادی فراهانی، فرزند قنبر علی، گواهی می دهم به یگانگی و یکتایی خداوند مهربان و به نبوت صد و چهارده هزار پیامبر از جانب خدا که اولین آنان آدمی صفی الله و خاتم ایشان محمد حبیب الله است و به امامت و ولایت دوازده امام که اولین آنان حضرت علی(ع) و آخرین آن ها دوازدهمین ستار? آسمان ولایت و امامت حضرت مهدی قائم آل محمد است و به معصومیت حضرت زهرا(س) گواهی می دهم و اقرار می کنم که:«الموت حقاً و الصبرا حقاً و السؤال حقاً؟ و الحشر حقاً و المیزان حقاً و الصراط حقاً  و النار حقاً و الجنه حقاً.
*********
شهادت می دهم به خدای یگانه: اشهد ان لااله الا الله و حده لا شریک له. همه می دانیم از او هستیم و به سوی او می رویم. شهادت می دهم به این که خداوند برای هدایت انسان ها 124 هزار پیامبر فرستاده است که اولین آن ها حضرت آدم(ع) و آخرین آنها حضرت محمد(ص) است. اشهد ان محمدا رسول الله. شهادت می دهم به این که از طرف خداوند متعال به پیامبر گرامی حضرت محمد(ص) وحی شد بعد از خود ولایت تمام جهان و هر چه را که در آن است به عهد? جانشین خود حضرت علی(ع) و یازده فرزندش که آخرین آن ها حضرت مهدی(عج) است بسپارد.
*********
تمام مسلمین موظفند تمام امور زندگی خود را دربست بدون چون و چرا در اختیار این ولایت بگذارند که بدون وجود ایشان این دنیا به دستور قادر متعال کون فیکون می شد اما وجود شریف ایشان از نظر ما انسان های گناه کار پوشیده است مگر این که با تقوا بشویم. به هر حال، در غیبت ایشان امور زندگی مسلمین به جانشینان ایشان که ولایت فقیه است سپرده شده است که بر هم? مسلمین باتقوا و و غیرباتقوا واجب است که از او اطاعت  کند که اگر نکنند از اسلام خارج هستند و در زمان ما ولی فقیه مشخص است و او امام خمینی است که تمام شرایط ولایت فقیه را دارند و بر همه واجب است که در همه جا و هر زمان به تمام دستوراتشان عمل کنند و یک لحظه او را تنها نگذارند.
*********
دنیای کفر و ظلم بداند که هرگز آسوده نخواهم نشست و باید در حسرت شنیدن یک کلمه که نشان? تسلیم باشد بماند، امام زمان با قاطعیتش و رهنمودهایش و امتم با فریادش و حضور در صحنه اش و من با خونم و خواهرانم با حجابشان از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و در این راه آماد? هرگونه جانبازی هستیم و با دشمنان خواهیم جنگید. ملت بداند تنها راهی که ممکن است نجات بخش باشد و افتخار جاویدان برایش به جای گذارد و آن ها را از دست اجانب شرق و غرب نجات بخشد و به سوی الله سوق دهد اطاعت از ولایت فقیه است.