«...امام! رهبر مسلمانان و امید مستضعفان جهان!
من عاشق خدا، عاشق شهادت و عاشق توام. من در مکتب حسین راه و رسم ایثار و فداکارى را آموخته‏ام:و در خط تو - که همان خط خدا و انبیاء عظام است - گام نهاده‏ام و تا پاى جان از آرمان و عقیده‏ام دست بر نخواهم داشت. زیرا آن چه من از انقلاب آموختم، اخلاص و ایثار بود.
ملت شهید پرور! بدانید که تنها راه نجات ما و مسلمین جهان از بند استعمار مستکبران،اطاعت مطلق از ولایت فقیه است...».

شهید حمید رضا معینى
*********
همانطور که تاکنون به رهبرى اماممان کوشیده‏اید، یک دم از تلاش براى پیروزى این انقلاب در جهان ننشینید.
...و چشم و گوشتان به اماممان«ولایت فقیه» که اوست بر صراط مستقیم و راه انبیاء...

شهید اسماعیل فدایى - از کرمانشاه
*********
اى پدر و مادر و برادرانم و خواهرانم و دوستان عزیزم. همینطورى که تا حال در جهت اطاعت از خدا و رسولش و ائمه اطهار و ولایت فقیه بودید همچنان به راه خود ادامه دهید که سعادت دنیوى و اخروى شما در این اطاعت‏هاست. شهید مصطفى عزت پناه
*********
امید است همیشه پیرو ولایت فقیه و دست از یارى امام کبیرمان خمینى برندارید. شهید مرتضى غلامپور از کرمانشاه
*********
بر همه شماست تا سرحد جان تا توان دارید بدون کوچکترین سهل انگارى و بدون کمترین بى توجهى با جان و مال از امام حمایت کنید اگر کسى قلب امام را درد آورد قلب حسین را بدرد آورده است از همه مى‏خواهم پشتیبان واقعى امام و ولایت فقیه باشید .

دانش‏آموز شهید على اکبر رضائى - از گرگان - محل شهادت موسیان - تاریخ 61/8/16
*********
اماما، من پیام شما را شنیدم و چون جز خون خویش چیزى نداشتم، آنرا نثار اسلام نمودم، باشد که با خون ناقابلم بتوانم گامى مثبت براى اسلام عزیز بردارم.
برادران مؤمنم، باید انقلاب حسینى را دنبال نمائیم تا انقلاب حسینى استقرار داشته و انقلاب مهدى (عج) برسد. همانطورى که یاران حسین شهید شدند تا انقلاب خمینى پابرجا بماند،ما نیز باید شهید شویم تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدى (عج) متصل شود .و همیشه پشتیبان امام خمینى و در مسیر سیل امت و انقلاب اسلامى باشید و از ولایت فقیه و نظام جمهورى اسلامى حمایت کنید و براى نابودى تمام ابر شیطانها به نداى «هل من ناصر ینصرنى» امام لبیک بگویید و عاشقانه همچون شهداى دیگر روانه شهر شهادت شوید و تا آخرین قطره خون مبارزه نمائید. جهادگر شهید محسن الشریف
*********
از ملت شهید پرور ایران و خانواده خود مى‏خواهم که یک لحظه پشتیبانى خودشان را از امام خمینى و ولایت فقیه و روحانیون مبارز و دولت اسلام قطع نکنند و راه شهیدان را ادامه بدهند و ما مى‏دانیم که رفتنى هستیم پس چه بهتر که از این راه که فى سبیل الله است برویم. شهید قدمعلى على آقائى
*********
از اسلام راستین تحت رهبرى امام امت و ولایت فقیه و روحانیت متعهد و مسئول که در واقع در استمرار و تداوم حرکت اولیاء و انبیاء مى‏کوشند دست نکشید و از آنها پشتیبانى کنید.

شهید فرزان ضابطى
*********
از شما مى‏خواهم تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و جمهورى اسلامى پشتیبانى کنید. شهید علیرضا ترنیان
*********
اگر با کشته شدن، اسلام و رهبریت امام و ولایت فقیه تثبیت مى‏شود پس از خمپاره‏ها و اى توپها و تفنگهاى امریکائى و روسى من را در برگیرید و قطعه قطعه کنید.

شهید برانوش خواستار
*********
«...خمینى ،حسین زمان را تنها نگذارید تا جریان بعد از پیامبر (ص) تکرار نشود .خالص باشید تا خداوند دستتان را بگیرد. زیبا باشید،تا زیبایى بیافرینید و اوامر امام را مجرى باشید و ولایت فقیه در رأس امورتان قرار گیرد...» شهید محمد على گندمى
*********
هر چند که قابلیت پیام دادن به مردم را ندارم ولى وظیفه شرعى خود مى‏دانم که به ملت ایران بگویم و برادران و خواهران عزیز(پشتیبان ولایت فقیه باشید و امام بزرگوار این وارث حسین(ع) را تنها نگذارید که امروز روز امتحان است)خداوند بر ما منت گذاشته و این امانت را به ما رسانده است مبادا که از وى پیروى ننمایید و اسلام را تنها گذارید که این از آرزوهاى سر سپردگان داخلى و خارجى است.بگذارید این نومیدى همیشه در دلهایشان طنین افکند.

شهید جهانبخش مرادى صانع -از کرمانشاه
*********
حزب الله همیشه در صحنه و پیرو خط امام و خط ولایت فقیه که تداوم راه امامت است باشند و جان بر کف پشتیبان این انقلاب باشند من به آنهایى که در لباس اسلام مى‏خواهند به اسلام صدمه بزنند بیایید دست از تفرقه بردارید.

طلبه شهید سیدحسین‏حسینى‏اتراچالى - از نومل - محل شهادت اتوبان بصره - تاریخ 63/12/26
*********
از شما مى‏خواهم که یک آن از خط ولایت فقیه که همان خط رسول اکرم(ص) و خداست جدا نشوید و فرامین سرنوشت ساز امام امت را گوش فرا دهید. دشمنان از دو راه براى ضربه زدن به مکاتب الهى 1-حذف 2-مخدوش کردن مکتب استفاده مى‏کنند.

 پاسدار شهید حسن متوالى‏زاده -محل شهادت حاج عمران - تاریخ 67/6/15
*********
پیروى از خط حضرت امام و ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهید.

پاسدار شهید بهمن آرمین - از توسیرکان
*********
باید تابع ولایت فقیه حضرت امام خمینى (ره) بود و آنانکه در خط امامند بدانند که در خط اسلام و انقلاب اسلامى هستند. دانش‏آموز شهید خسرو عباسى -از آبادان -محل شهادت اروندرودتاریخ 64/11/22
*********
اى ملت غیور ،هموطنان عزیز،هرگز پشت رهبر و ولایت فقیه را خالى نگذارید امام عزیزمان را نگران نکنید،امام را همیشه دعا کنید و مهدى را صدا کنید.

شهید عزیزالله پورمند
*********
«...این پیامى از برادر کوچکتان به امت حزب الله است در درجه اول،امام را دعا کنید و پیرو خط امام باشید و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشید...»

شهید عبدالله فخریزاده
*********
از همه مى‏خواهم با افرادى که واقعاً در خط اسلام فقاهتى و پیرو ولایت فقیه و دستورات امام امت هستند خوب و مهربان باشید و با کسانى‏که در این مسیر سیر نمى‏کنند ابتدا با سخنان اسلامى سعى در راهنمایى شان نمائید و در غیر اینصورت از موضوع شدت اسلامى برخورد نمائید.

شهید حمید رضا چنگیزى
*********
«...الحمدالله که توفیق الهى شامل حالم شد تا در زمان ولایت و امامت نایب برحق امام زمان (عج)، ابراهیم زمان ،خمینى بت شکن، در جنگ سپاه اسلام با سپاه کفر، تحت فرماندهى مولایمان امام زمان(عج)، با آگاهى تمام، راه حق و حقیقت را انتخاب کرده و به لطف خداوند وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن و در کربلاى مکرر قرار دادم...»

شهید على اکبر محمود زاده
*********
«... من مقلد امام ؛ تابع ولایت‏فقیه‏ام؛ بى او اصالتى ندارم. او بود که ما را از اسارت رهاند و به خویشتن خویش باز گرداند»...
خداوندا، دل مردم ما را که برای دین تو «شهید و مفقود و مجروح و اسیر» داده‌اند و سختی هجران عزیزان را به عشق لقا و رضای تو تحمل کرده‌اند شادمان فرما و همه ما را در مسیر بندگی خود عاشق و دردآشنا فرما و «شهیدان» ما را از کوثر زلال ولایت خود و رسول اکرم و ائمه هدی سیراب نما و انقلاب اسلامی ما را به اقنلاب مصلح کل متصل فرما، انک ولی النعم.

 شهید جواد محمد زاده پاکدل
*********
ـ ما پیرو ولایتیم؛ ولاتی که از حضرت محمد(ص) به ما ارث رسیده است، و از اوست که می‌شنویم و به جان خریداری می‌کنیم، و پیروی از امر اوست که شهیدان فی سبیل‌‌الله می‌باشندو نقطه و نکته‌ای که رزمندگان ما را چنین بی‌باک کرده همین می‌باشد. /

 یدالله فیضی سراندشتی