در هر قطره از خونم عشق خمینی نهفته شده قطره خونم که در واپسین لحظات حیات به زمین جاری می گردد و خاک را به رنگ خود در می آورد فریاد برمی آورد. ای کسانیکه با ولایت و امر خدا و امام امت خمینی بت شکن مخالفت می ورزید شما در مقابل خون شهدا مسئول هستید.
امروز پاختن در مقابل عاشقانی است که بی دست و سرو پا به محضر خدا شتافتند.
عاشقانی که در میدان نبرد رزمیدند و سرانجام جانانه و عاشقانه به درگاه احدی عروج کردند و فریاد برآوردند که پرچمدار این کاروان امت خمینی است به سوی این قافله بشتابید و امام عزیز را تنها نگذارید.

شهید عبدالمجید عبداله پور ، بابل
*********
شهادت می‌دهم که محمد(ص) رسول خداست. شهادت می‌دهم که علی(ع) و فرزندانش ولایت حضرت محمد(ص) را طبق فرمان خدا به عهده گرفتند ـ برای راهنمایی و ارشاد مردم. و اعتقاد دارم به ولایت همگی آنها و هم اکنون به اینکه زمان غیبت امام زمان(عج) است معتقد می‌باشم. و همچنین به اسلام اعتقاد کامل دارم، و امیدوارم که انقلاب اسلامی و اسلام به همه جهان صادر شود، و همچنین فرج امام زمان(عج) را از خداوند متعال خواهانم. /

جهانبخش عبدالعلی
*********
اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد ان علیا و اولاده المعصومین حجج الله. گفتیم لا اله الا الله، و این کلمه‌ای است که گویندگان آن بسیار زیاد و عمل‌کنندگان به آن بسیار ناچیزند. چه بسیار کسانی که گفتند و می‌گویند که نیست خدایی بجز خدای یکتا، ولی در عمل بندگی هر ظالم و فاجری را می‌کنند. و چه زیادند آنهایی که این کلمه را بر زبان می‌رانند،‌ولی در دل چیز دیگری را می‌پرستیدند و می‌پرستند. خدایا ما را از گویندگان و عمل‌کنندگان به آن قرار ده. نیست خدایی بجز خدای یکتا. ای کسانی که این جمله را می‌گویید باید ثابت کنید که واقعاً در دل هم چنین عقیده‌ای دارید، چرا که قانون حق الهی است که همه چیز را و همه ما را امتحان می‌کند. اگر می‌گوییم خدای ما و معبود ما فقط یکی است، پس باید بر تمامی شرکت و کفر بتازیم و بر تمام آن چیزهایی که ما را از معبودمان جدا می‌کند حمله‌ور شویم؛ حال می‌خواهد استعمار و استکبار جهانی باشد، یا محبت به مال، خانه و علاقه‌های دیگر. اگر توانستیم از این سازش سربلند بیرون آییم آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که مسلمانیم. گفتیم شهادت می‌دهیم که حضرت محمدبن عبدالله(ص) پیامبر و فرستاده خداست و امیرالمومنین و یازده فرزند گرامیشان ولی و مولای ما هستند، و این ولایت بر ما امری است واجب، که از خدا و پیامبر به ارث رسیده است و در دفتر الهی ثبت شده است. روایت شده از ائمه معصومین(ع) که: هر کس ولایت ما را قبول کند باید خودش را آماده هر نوع بلا سازد؛ ما ولایتشان را با جان و دل قبول کردیم، برای همین با تمام وجود آماده هر نوع بلا و مصیبت و سختی هستیم. /

سیدجلال خوش

*********
ـبعد از شهادت دادن به یگانگی خداوند و اقرار به رسالت پیامبران حامل وحی که آخرین آنها پیامبر اسلام(ص) است، و همچنین به امامت حضرت علی(ع) و یازده فرزندش، پیروی از آن بزرگواران را بر خود فرض می‌دانم. بنابراین، فقهای عادل اعلم را جانشینان عام آن بزرگواران می‌شناسم. لذا باید معتقد به احکام شرع انور باشیم ـ براساس ولایت فقیه ـ انشاءالله اگر خدا قبول کند. /

محمدصادق اسلامی گیلانی
*********
من نه به عنوان انتقام، بلکه برای خدا و احیای اسلام و قرآن و برقراری عدل اسلامی د رجهان تحت رهبری امام زمان، و برای نجات مستضعفین جهان و ثبات ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و نابودی گروهکهای وابسته به قدرتهای چپ و راست ـ که خود را حامی خلق می‌دانند و در حقیقت دشمنان خلق هستند ـ پا به میدان مبارزه گذاشته و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس به یاری الله مبارزه خواهم کرد. /

حسن فیض‌زاده بیدگلی
*********
اى ملت قهرمان به گفته اماممان خمینى بت شکن دست به اختلاف و تفرقه نزنید، و کوشش کنید این دو رمز مهم که در پرتو آن پیروزى اسلام و مسلمین است یکى اتحاد و دیگرى وحدت کلمه را حفظ کنید و از امام و ولایت فقیه اطاعت کنید.

شهید بهمن حاجیان

*********
راهى را که انتخاب کرده‏ام با کمال رضایت خود و لبیک گفتن به نداى امام امت بوده و هیچ اجبارى در کار نبوده است و از باز ماندگان خود تقاضا دارم که امام عزیز این ابراهیم زمان را تنها نگذارند و پشتیبان ولایت فقیه باشند در برابر افرادى که حرفهاى نسنجیده‏اى راجع به ولایت فقیه مى‏گویند و اهانت مى‏کنند بى تفاوت نباشند. شهید لطفعلى مراد حاصلى
توصیه من به شما این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید و پیرو مکتب و قرآن و ولایت فقیه باشید به سخنان گوهر بار و دستورات رهبربزرگ عمل نمائید.

شهید بابا رضائى
*********

پیرو ولایت فقیه و جامعه و روحانیت باشید زیرا آنان دلسوزان واقعى اسلام مسلمین هستند و تنها راه سعادت و پیروزى اسلام و قرآن اینان هستند.

شهید حسین مهدوى
*********
اسلام بر امام و امت شهید پرور ایران. بنده به تمام برادران و خواهران در این جاى مقدس وصیت مى‏کنم که دست از یارى اسلام و امام عزیزمان بر ندارید و پاسخ دادن به خون من و شهیدانمان پیروى از خط ولایت فقیه است.

شهید حسن سخى
*********
پیامهاى امام امت(ولایت فقیه) چونکه پیام دهنده حقیقى اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خداى نکرده نگوئید، دیگر گوش دادن به پیامهاى امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه دارید یکبار هم که مى‏شود پیامها را گوش داده و ببینید که چه مى‏گوید و چه مسؤولیتى در آن لحظه به دوش شما مى‏گذارد که باید عمل کنید وگرنه در روز قیامت مسؤول هستید.

جهادگر شهید ابوالقاسم حجتى
*********
خدا را خدا را به امام وصیت مى‏کنم. امام را فراموش نکنید پیوسته با او باشید که اگر رها شوید سرنوشتتان سرنوشت اقوامى خواهد بود که وصفشان را خداوند در قرآن مى‏فرماید.
این اسطوره پولادین تقوى و این نمونه عالى مکتب انسانیت را پیرو باشید و پیروى از ایشان را نه در مقام یک شخص بلکه پیروى از جریان ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست بدانید والا دچار انحراف خواهید شد.

جهادگر شهید مهندس حسین ناجیان
*********
از امام و ولایت فقیه پیروى کنید و در برابر مشکلات استقامت نمائید.

پاسدار شهید مجید زارعى - از کرمانشاه

*********
پشت سر امام امت اى اسطوره شجاعت و شهامت را خالى نگذارند و همواره از ولایت فقیه اطاعت کنند زیرا اطاعت از ولایت فقیه یک امر واجب براى همه ماست.

شهید علیرضا بیابانى - از کرمانشاه