بسیجى شهیدمحمدصادق - سوخته‏سرائى - از دارکلاته - محل‏شهادت‏خرمشهر -تاریخ61/3/14

امام را تنها نگذارید همیشه گفته‏ها و دستورات اسلامى او را انجام دهید چون انقلاب اسلامى ما از رهبریت این مرجع است که به پیروزى رسید .

*******

بسیجى شهید حسن شهرآبادى -محل شهادت مریوان تاریخ 62/8/26

من امیدوارم که امام عزیز را تنها نگذارید و به فرمان امام لبیک بگویید.

*******

پاسدار شهید حاج على احمدى -محل شهادت فاو تاریخ 64/12/13

اطاعت نکردن از امر امام، اطاعت نکردن از رسول الله و خداست .
*******
پاسدار شهید محمدصادق ترابى ازگرگان -محل‏شهادت شلمچه تاریخ65/11/11

امروز ما اطاعت از فقیه را نباید فراموش کنیم که اطاعت از امام اطاعت از خدا و پیامبرش خواهد بود و کفران چنین نعمتى غضب خداوند را در پى خواهد داشت .

بنابراین به تمام کسانى که در پى ضربه زدن به این آرمان و هدف مقدسند مى‏گوییم جنگتان تیشه‏اى است بر ریشه خودتان.از امت مى‏خواهم از فرقه گرایى بپرهیزید و نماینده امام را به مانند امام بدانید و پیروى کنید .

********

سرباز شهید حسین شیمیایى -محل شهادت ارومیه - تاریخ 63/2/4

از امام اطاعت کنید و سعى کنید تا آخرین قطره خون خویش از آرمانهاى انقلاب دفاع کنید .

*********

دانش‏آموز شهید علیرضاچروى - محل شهادت مریوان - تاریخ63/6/13

به سخنان گهر بار امام عزیز گوش داده و بدان عمل کنید امام عزیزمان فرمودند لشکریان اسلام چه بکشند و چه کشته شوند پیروزند. پس،از شهادت و کشته شدن فرزندان نهراسید و برخود افتخار کنید که چنین فرزندى را تربیت کرده و به انقلاب تقدیم کرده‏اید .

******

شهید یوسف عجم‏حسینى - محل شهادت مریوان - تاریخ 67/5/26

باید گوش به فرمان امام داد و او را که واقعاً رهبرى دینى و انقلابى است یارى کرد

*************

شهید الیاس قربانى -محل شهادت ام الرصاص -تاریخ 65/10/4

این امام عصاره انسانیت است و همه پیامهاى او ،پیام پیامبران طول تاریخ است . ما باید او را تبعیت کنیم و در راه او جان دهیم تا انقلاب او پیروز شود .

*******

سرباز شهید ابوالفضل ابوک - از گرگان - محل شهادت جبهه غرب - تاریخ 61/2/5

امام رهبر و پیشواى مسلمین است و همه باید از فرامین امام اطاعت کنند و به دنیا و مادیات دل نبندید و هر کارى را که مى‏کنید براى خدا انجام دهید که روحتان پاک شود .

*********

شهید حسن یوسفى - محل شهادت مهران - تاریخ 65/4/12

باید با جان و دل حرف امام را گوش و اطاعت کنیم و اگر لحظه‏اى از امر امام غفلت کنیم هم دنیا از دست ما مى‏رود و هم آخرت .

*********

شهید عیسى مطلب زاده -از کلخوران -تاریخ 61/6/31 - سومار

شما اى مسئولین مملکتى همیشه براى رضاى پروردگار قدم بر دارید و سخنان گهربار امام را فرا راهتان قرار دهید. و حتماً به یاد توده‏هاى مستضعف مردم باشید چرا که اماممان فرمودند:مملکت مال مستضعفین است .

********

شهید توحید روحى - از اردبیل - تاریخ شهادت 61/9/25- کردستان

تنها پیامم پیروى از دستورات امام است و بس .

********

جهادگر شهید مهدى نجفى

جداً از امام امت روح خدا، روح امت،خمینى کبیر(ره)پیروى کنید.ما دیده‏ایم که این بزرگمرد چکار کرده است و هر کس با دیده بصیرت بنگرد،بزرگوارى، عظمت و حقیقت این مرد حق و عدل و امام مجاهد را در مى‏یابد.نباشد روزى و نیاید روزى که از خط راستین امام که طریق اسلام و رسول(ص)است منحرف شویم.امام ابر مردى است که به نظر من پس از امام زمان(عج)در غیبت کبرى مردى همچون او نیامده است و مادر گیتى نزاییده است .

**********

جهادگر شهید احمد حجتى

پیام و رهنمودهاى امام که همواره ارزنده و مرهمى است بر جراحات و التیام بخش تلاش شبانه روزى مردم مستضعف و رزمندگان است به جان و دل گوش کرده و بکار ببرید .

**********

جهادگر شهید ابوالقاسم حجتى

پیامهاى امام امت (ولایت فقیه) چونکه پیام دهنده حقیقى اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خداى نکرده نگوئید، دیگر گوش دادن به پیامهاى امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه دارید یکبار هم که مى‏شود پیامها را گوش داده و ببینید که چه مى‏گوید و چه مسؤولیتى در آن لحظه به دوش شما مى‏گذارد که باید عمل کنید وگرنه در روز قیامت مسؤول هستید .

**********

جهادگر شهید مهندس حسین ناجیان

خدا را به امام وصیت مى‏کنم. امام را فراموش نکنید پیوسته با او باشید که اگر رها شوید سرنوشتتان سرنوشت اقوامى خواهد بود که وصفشان را خداوند در قرآن مى‏فرماید . این اسطوره پولادین تقوى و این نمونه عالى مکتب انسانیت را پیرو باشید و پیروى از ایشان را نه در مقام یک شخص بلکه پیروى از جریان ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست بدانید والا دچار انحراف خواهید شد .

***********

شهید محسن دوراندیش

از تمام مردم قهرمان مى‏خواهم که دنباله رو راه امام خمینى عزیز باشند نه از امام عزیزمان عقب بیفتند و نه از او پیشى گیرند که هلاک مى‏شوند فقط پشت سر امام حرکت کنید و قدر امام خوب و مهربان را بدانید که نعمت بزرگى خدا به ما عطا کرده است .

***********

شهید علیرضا توکلى

از تمام ملت انقلابى مى‏خواهم که با اطاعت از امام، این بزرگ مرد که فقط براى خدا به نفع مستضعفین جهان بر علیه مستکبرین رسالت خود را انجام مى‏دهد یارى دهنده باشند. که انشاءالله اسلام در سراسر جهان حاکم قرار گیرد .

***********

شهید درویش زاده

به آرزوى قلبى خود رسیده‏ام ویارى و پشتیبانى و پیروى از امام عزیزمان را هر گز فراموش نکنید .

*************

شهید اسماعیل حبیبى

شعار مکتب وحدت و مقاومت و اطاعت از رهبرى پیامبر گونه امام بزرگوارمان را سرلوحه حرکت خود قرار دهند و تن به سازش با هیچ نیروى باطلى ندهند چرا که در غیر این صورت باعث پایمال شدن خون شهدایى که تا آخرین دم پیام استقامت را مى‏سرودند خواهید شد .

**********

شهید یاور احسانى - از بخش نیر - تاریخ شهادت 61/2/19 - خرمشهر

از محضر امام عصر(عج) سعادت توفیق مى‏طلبم که مرا یارى فرمایند تا در اجراى فرامین قائداعظم زعیم‏عالیقدر امام خمینى خدمتى انجام دهم و در راه قرآن و اسلام شهید شوم

**********

شهید جعفر دلشاد چالشترى

امامى که چکیده و پرورده محمد(ص) است،امامى که فرزند على، امامى که فرزند حسین است، و امامى که پیامبر شهیدان است و امامى که بطورکلى همه اینهاست ولى امام است، هرچه نیکوتر پیروى کنید چرا که نابودى امپریالیسم بطور کلى و رهائى و نجات مستضعفین در این است .