شهید لطفعلى مراد حاصلى

راهى را که انتخاب کرده ‏ام با کمال رضایت خود و لبیک گفتن به نداى امام امت بوده و هیچ اجبارى در کار نبوده است و از باز ماندگان خود تقاضا دارم که امام عزیز این ابراهیم زمان را تنها نگذارند و پشتیبان ولایت فقیه باشند در برابر افرادى که حرفهاى نسنجیده‏اى راجع به ولایت فقیه مى‏گویند و اهانت مى‏کنند بى تفاوت نباشند .

*****

شهید بابا رضائى

توصیه من به شما این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید و پیرو مکتب و قرآن و ولایت فقیه باشید به سخنان گوهر بار و دستورات رهبربزرگ عمل نمائید .

*******

شهید حسین مهدوى

پیرو ولایت فقیه و جامعه و روحانیت باشید زیرا آنان دلسوزان واقعى اسلام مسلمین هستند و تنها راه سعادت و پیروزى اسلام و قرآن اینان هستند .

*******

شهید ناصر حنیفه‏اى

ما با امام امت پیمان و عهد راسخ بسته‏ایم که تا زنده‏ایم، نمى‏گذاریم روبه ‏صفتان به سرزمین ما نظر بد داشته باشند .

*******

شهید حسن سخى

اسلام بر امام و امت شهید پرور ایران.بنده به تمام برادران و خواهران در این جاى مقدس وصیت مى‏کنم که دست از یارى اسلام و امام عزیزمان بر ندارید و پاسخ دادن به خون من و شهیدانمان پیروى از خط ولایت فقیه است

*************

شهید محمدرضا زاهدیان غازانى

»...تنها تقاضایى که در این زمان حساس دارم این است که امام امت را تنها نگذاشته و از تفرقه و دو دستگى دورى کنید؛چون در هر حال ما رفتنى هستیم؛چه بهتر که براى آخرت خود نیز،توشه‏اى داشته باشیم ...«

******

شهیدکرمعلى رضائى آدریانى

این جانب با درک نیاز اسلام و با توجه به امر امام و با شنیدن فریاد زجرکشیدگان و مستضعفین جهان لازم دیدم که در جبهه ‏ها حضور داشته باشم تا بتوانم در حد توان خود رسالت و مسئولیت راه شهدا را ادامه دهم تا آنکه در پیشگاه خدا و رسول او و ائمه(ع) و رهبرم جوابگو باشم .

*******

شهید بیوک میرزا پور

امام را تنها نگذارید چون اگر در آن صحنه‏اى که امام حاضر است، غایب باشیم نماز خواندنمان با شراب خوردنمان یکى است چون معیار و ملاک ما امام است .

*******

شهید رسول گودینى - از کنگاور

از امام دور نشوید که از خدا و قرآن دور شده‏اید .

*********

شهید عزت اله فلاحى - سر پل ذهاب

پاسخ گویى به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند و بدانید که عمل بر خلاف قول این رهبر عظیم ‏الشأن جز صراط نمى‏تواند باشد تحلیلتان را یک مقدار عمقى قرار دهید و در وجود این هادى غور نمایید.به حقیقت شناختن حضرت امام شاید کمى دشوار باشد ولى تفکر و تعمق،راهى براى دریافت وجود امام مى‏باشد.امامى که سراسر زندگیش را در راه حق فدا مى‏کند و جز سعادت مردم و بندگى حضرت رب چیزى را نمى‏خواهد .

*******

شهید رسول جاهد

»...از شما مى‏خواهم که امام عزیز،این قلب تپنده امت حزب الله را تنها نگذارید؛ چون امام بود که عشق شهادت را با ما آموخت و همه را به راه اسلام و قرآن عزیز، که سعادت اخروى است،دعوت نمود ...«

********

شهید عبدالله اسکندرى

اى امت مسلمان، اى پویندگان راه اسلام، هرگز امام را تنها نگذارید، رهبرى که وجودش انسجام بخش اسلام و فوز عظیم امت اسلامى و مستضعفین جهان مى‏باشد. رهبرى که پیام و کلامش مانند خونى است که بر پیکر اجتماع جریان مى‏یابد. مستضعفین را امیدوار ساخته و مستکبرین را خوار و زبون مى‏سازد .

*********

شهید بهروز فرجپور - از کرمانشاه

از همین جا فریادمى‏زنم که هیچگاه از اسلام و رهبرى امام خمینى دست بر ندارید و همیشه صراط مستقیم را در پیش گیرید و دستورات امام را مو به مو اجراء نمائید .

********

شهید ابوالفضل اسدى

»...امام ‏را تنهانگذارید و بعد ازما، نگذارید کسى ‏برشماظلم ‏کند؛چون ‏مااز ائمه ‏اطهار(ع) آموخته ‏ایم که حق را بگوییم و حق مظلومان را از حلقوم ظالمان بیرون بکشیم ...«

*********

شهید حجت اله قاسمى - از سنقر

از ملت عزیز و شهید پرور ایران مى ‏خواهم که این ماه جماران، این یار مستضعفان و این نور تابانى که در این مملکت جلوه گر شده نگذارید تنها بماند که اگر امام را تنها بگذارید شکست شما حتمى است .

**********

شهید على محمد صحرایى

پیامم به ملت شریف ایران این است که هر گز امام را تنها نگذارند و با مشت محکمى بر دهان امپریالیسم شرق و غرب بکوبید و در نماز جماعات و جمعه ‏ها شرکت کنید .

*********

شهید کرامت قاسمى - از اردبیل - تاریخ شهادت 60/9/9 - بستان

من به عنوان یک سرباز اسلام جان ناقابل خود را در راه اسلام و قرآن و رهبر انقلاب، خمینى کبیر فدا خواهم کرد .

 

*********

پاسدار شهید شعبانعلى میرزا مرشدى - محل شهادت زاهدان - تاریخ 59/12/1

اطاعت از امر امام اطاعت از دستور خداوند است زیرا که امر خداوند را ابلاغ مى‏کند

*************

بسیجى شهید قاسم هادى - محل شهادت شلمچه - تاریخ 61/4/28

از امام پیروى کنید و حمایت از جبهه و جنگ داشته باشید و رزمندگان را از یاد نبرید .

*********

روحانى شهیدابراهیم دوست‏محمدیان - محل شهادت گیلانغرب - تاریخ 60/9/27

همیشه مطیع و پیرو خط امام باشید .

*********

بسیجى شهید عبدالحسین غره‏داغلى - از دلند - محل‏شهادت شلمچه - تاریخ 65/10/23

از امت شهید پرور مى‏خواهم که هیچ گاه مساجد را خالى نگذارند و همیشه گوش به فرمان خمینى عزیز باشند و از نمایندگان محترم امام حمایت کنند و بدانند که حمایت از آنان حمایت از امام است و اگر مى‏خواهند بوى امام را استشمام کنند پیش آنها بروند .

 

*******

بسیجى شهید برات رضائى -از شاهرود -محل شهادت: ام‏الرصاص - تاریخ 65/10/5

امام را تنها نگذارید و اطاعت از اوامر ایشان اطاعت از امام زمان (عج)و پیغمبر اکرم (ص)مى‏باشد .

********

پاسدار شهید یوسف ملاشاهى -از قرن آباد -محل شهادت جزیره مجنون -تاریخ 67/4/4

از امت مى‏خواهم که امام را تنها نگذارند و از فرمایشات امام اطاعت نمایند و در تظاهرات شرکت نمایند و مسجدها را خالى نگذارند