امروز، خانواده‏ى شهدا رسالتى عظیم به عهده دارند و آن این است، که پیام شهداى خویش را به آینده تاریخ منتقل کنند و با صبر و استقامتى فاطمه وار و زینب‏وار عظمت و شکوه ایثار اسلامى را به دنیا نشان دهند.

شهید حیدر تیرافکن

*********************

به خانواده‏ى شهدا و مفقودین و اسرا، سر بزنید.

 شهید محمدعلى ثابت قدم بیگان

*********************

 

درود بر تمام، خانواده‏ هاى شهدا و مفقودین و معلولین و مجروحین و آرزوى خلاصى اسراء و شفاى معلولین و مجروحین و درود بر شما، امت حزب الله و همیشه در صحنه ‏ى جنگ و انقلاب.

شهید حسین روحانى

*********************

در مراسم مختلفى که براى شهداى عزیز گذاشته مى‏شود، شرکت کنید. چون ما هر چه عزّت و افتخار داریم از جان نثارى این شهدا است.

شهید عبدالله جعفرى

*********************

به خانواده‏ى محترم شهدا، مفقودین، اسراء و معلولین عزیز اعلام مى‏کنم که در همه حالات خدا را در نظر بگیرید و صبر و شکیبایى پیشه کنید.

شهید عبدالله جعفرى

*********************

در رابطه با خانواده حزب اللهى و شهدا و فرزندن از دست داده و این که اگر خداوند لطفى به خانواده آن‏ها کرد و معامله‏اى با فرزندان آن‏ها کرد از پس شکرگذارى آن برآیند و از خودشان ضعف نشان ندهند.

شهید على‏اکبر جهانى

*********************

خواهرم، قدر خودتان را بدانید و ارزش خانواده‏ى شهیدتان را حفظ نمایید.

شهید احیامحمدخانکلایى

*********************

اگر من به فیض شهادت رسیدم و شما خانواده‏ ى شهید شدید، صبر پیشه کنید و بر سر جنازه ‏ام گریه نکنید.

شهید محمدرضارحمانى

*********************

شما اى پدر مادر و اى اهل خانواده ‏ام، فراموش نکنید که افتخار بزرگى نصیب شما گردیده و امانتى را که نیاز به لحظه به لحظه مواظبت داشته به صاحب اصلیش تحویل داده ‏اید.

 

پروردگارا، به خانواده ‏هاى شهدا که مقام این‏ها حالا اگر در این دنیاى فانى، پایین باشد. ولى در آخرت مقام والایى دارند به آنان، صبر عنایت فرما.

 شهید فرامرز حسینى

*********************

کوه‏ها خجالت مى‏کشند، طوفان‏ها از حرکت باز مى‏ایستند، دریا از تلاطم مى‏ایستد، خورشید شرمسار، سر از مشرق بالا مى‏آورد، وقتى خانواده شهدا را مى‏بیند، این چه استقامت و صبرى است، چه شور و شیدایى است، چه نورانیتى است در محفل شهدا.

 شهید نورمحمدى ظفرى

*********************

 

خدا صبر بدهد به تمام خانواده ‏ى شهدا که فرزندان و پدران خود را در راه اسلام از دست داده ‏اند.

شهید سلمان نظافتى

*********************

 

چگونه ساکت بمانم، غصه نخورم، کودکان یتیم شهدا، بارى است سنگین و مسئولیتى است بس گران، بر دوش همه و آنان قلبشان براى عدالت مى‏طپد.

شهید ابراهیم آموزگار

*********************

از خانواده و همگى آشنایان مى‏خواهم که، در سوگ من ناله وزارى نکنند و مرا ناکام نخوانند زیرا چه کامى بهتر از شهادت در راه خداست که فقط نصیب بندگان خالص و پاکش مى‏شود و شما زینب وار حامل پیام خون شهید خود باشید و مصمم‏تر از پیش در راه هدف اصلى و اعتلاى کلمه حق گامها را استوارتر از پیش سازید. به ملت قهرمان و شهیدپرور ایران توصیه دارم که این پیر روشن ضمیر را همواره دنباله ‏رو راهش باشید زیرا راه وى راه حسین(ع) و راه حسین(ع) راه الله است.

شهید غلامعلى احسانى

*********************

انشاءا... با استعانت از حق تعالى درخواست از حضرت فاطمه زهرا(س) و امام زمان (عج) آمال و آرزوهاى مقدس شهدا، خانواده معظم شهدا و مردم ایران محقق مى‏شود.

شهید محمدقاسم زاده

*********************

مردم مسلمان و اقشار مختلف را به احترام به خانواده شهدا و توجه به بازماندگان این عزیزان در شرکت در بسیج در مراسم ویژه شهدا و سایر ایام ا... که نشانگر حضور آنها در صحنه انقلاب است، سفارش مى‏کنم.

شهید محمدقاسم زاده

*********************

مادرجان، اگر چنانچه سعادت شهادت نصیب بنده شد، هیچ ناراحت نباشید و خوشحال باشید که چنین فرزندى را در راه خدا و دینش از دست داده ‏اید.

شهید یحیى احمدى

*********************

به دوستانم مى‏گویم که پدر و مادرم را فراموش نکنید. از خانواده شهدا سرکشى کنید و آنها را دلدارى دهید.

شهید مجید شاکرى

*********************

درود بر بازماندگان شهداى عزیز و شهداى انقلاب اسلامى‏مان و از خداوند مى‏خواهم که امام عزیز را تا انقلاب امام زمان(عج) سلامت بدارد.

 شهید حسین ابراهیمى

*********************

سلام بر خانواده شهدا، معلولین، مجروحین و مفقودین جنگ تحمیلى عراق که با مناجات خود جبهه‏ ها را زنده نگه داشته ‏اند.

 شهید محمدرضا اسدى

*********************

جوانان را تشویق کنید تا به جبهه بیایند و انتقام خون حسین(ع) را از یزیدیان زمان بگیرند، کربلاى حسین(ع) را آزاد کنند. پیامم براى خانواده شهدا این است که از این که شهید داده‏اند ناراحت نباشید، زیرا مى‏دانید که شهدا به عشق چه کسى مى‏جنگند و شهید مى‏شوند و اى ملت شهیدپرور ایران، بدانید که شهدا راه خود را دریافته ‏اند و مى‏دانند براى چه مى‏کشند و براى چه مى‏خواهند کشته شوند و مى‏دانند وقتى که کشته شوند به کجا مى‏روند و نزد چه کسانى و با چه کسانى همنشین مى‏شوند و چه کسانى به پیشواز آن‏ها مى‏آیند که چنین از جان خود مى‏گذرند و این چنین صبر و استقامت مى‏ورزند و با کفر جهانى اینچنین جنگ مى‏کنند و هر لحظه صحنه ‏ها مى‏آفرینند و این چنین شجاعت به کار مى‏برند و شربت شهادت مى‏نوشند و به لقاءا... مى‏پیوندند، آرى من نیز راه خود را دریافته و امیدوارم که خداوند این جان ناقابل مرا قبول درگاهش بگرداند.

شهید على احمدزاده