عزیزان بدانید که من این راه را با چشم های باز رفتم و هیچ گاه نسنجیده آن را انتخاب نکردم، پس مبادا در غیاب من ناراحت شوید. بدانید که شما باید این جنگ را در پشت جبهه تا پیروزی کامل حمایت و کمک کنید و همیشه پیرو خط امام باشید./عباس باقری مهر آبادی

***************

من بنا به وظیفه ای که احساس می کردم به جبه? نبرد حق با باطل آمدم تا هر کاری از دستم برآید برای وطنم انجام دهم. در این کار هیچگونه شک و تردیدی نداشتم که به خاطر خدا باید از جان گذشت و در این تصمیم هیچ گونه اجباری نبود و کسی دخالت نداشت، پس من به رضای خودم به جبهه رفتم./ سید جلال سیادتی

***************

این جانب به یگانگی خداوند متعال و نبوت صد و بیست وچهار هزار پیامبر و امامت داوزده امام معصوم شهادت می دهم و برای حفظ دین و آیین محمدی عازم میدان نبرد حق با باطل شدم./ مهدی قهرمان

***************

با آگاهی به این که اسلام احتیاج به خون دارد تا درخت تنومندش بارور گردد قدم به جبهه ها گذاشتم تا بتوانم از این راه کمکی به اسلام عزیز کرده باشم./ عباس محمد خانی

***************

همه بدانند که من راهم را آگاهانه و عاشقانه انتخاب کردم و در این راه قدم نهادم و اگر توفیق شهادت را خدا نصیبم کند و رستگار شوم کسی مسئول شهادتم نیست. بنابراین به جای این که برایم عزاداری کنید از خداوند متعال برای خطاها و غفلت های گذشته ام طلب آمرزش و عفو کنید./ غلامرضا مجیدی

***************

اکنون با لطف و عنایت خداوند و با پیروی از رهبر عزیزم که نجات دهند? ما از جها و فساد و نادانی است می دانم که اگر قطره خونی از من ریخته شود در راه حق و اسلام عزیز و پیروی از ائم? معصوم(ع) در راه خداوند ریخته شده است.

***************

من با اعتقاد به خداوند کریم و مهربان و با اعتقاد به رسول خدا(ص) و امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و با ایمان به خط راستین ائم? معصوم که همان خط سرخ شهادت است و با پیروی از رهبر بزرگ انقلاب و عالم تشیع امام خمینی به جبهه ها آمدم تا از اسلام و قرآن و انقلاب و امام دفاع کنم و مفسدان تجاوزگر را به سزای اعمال خودشان، که همان به درک واصل کردن است، برسانم./ مرتضی محبوب حجاز

***************

سلام بر پیامبران گرامی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام و جانشین ایشان امام علی(ع) و یازده فرزندش و سلام بر امام امت خمینی که ما را به راهی راست و مرگی شرافتمندانه رهبری فرمودند. سلام بر آنان که در راه خدا کشته شدند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند. سلام بر ملت مسلمان و قهرمان پرور ایران به خصوص خانواده های پر افتخار شهدا و اسراء مفقودان و معلولان و مجروحان./ مجید صالحی

***************

آگاه باشید که من بی خود و بی هدف راه امام شهیدان را دنبال نکردم و کسی هم مرا به رفتن در این راه مجبور نکرده است و اکنون شما مرا از دست نداده اید بلکه مرا هدیه کرده اید. بدانید که حیات جاودانی و اخروی را که خداوند وعده داده در انتظار ماست و چه مرگی بهتر از این که انسان در راه خدا کشته شود./ قسم جندقی پناهی

***************

شهادت می دهم به این که خداوند متعال همه چیز را براساس عدل بنا کرده است و همچنین شهادت می دهم که ما بعد از فنا شدن در این دنیا باز به خواست? خداوند متعال محشور می شویم و از تمام لحظه ای زندگی مان پرسش می شود و بعد جزا می کند. که آن روز، معاد است. / اسماعیل محبوبی دانا

***************

در آغاز می خواهم به عنوان آخرین پیامِ «وصیت نامه ای» سخنانی چند را برای شما دوستان بازگو کنم. شهادت می دهم که خدایی نیست جز خدای یکتا. شهادت می دهم که محمد(ص) فرستاده و پیامبر اوست. شهادت می دهم که علی(ع) ولی اوست. اگر از مال دنیا چیزی بخواهید باید بگویم چیزی ندارم جز چند قطره خون و تکه گوشتی که آن را هم با میل و رغبت به صاحب اولش که خداوند متعال است باز می گردانم./ حمیدرضا نجفی

***************

بدانید که من آگاهانه و عاشقانه این راه را انتخاب کردم و راهی بهتر و با صفاتر از آن پیدا نکردم/ محمد حسن علایی

***************

دنیای شیرینی در شهر برایم آماده بود و هنوز از جوانی ام لذت نبرده بودم. با هم? این ها، راهم را به دلخواه انتخاب کردم و از هیچ ناحیه ای بر من اجباری نبود فقط این تکلیف شرعی و این رسالت انسانی بود که وادارم ساخت همچون حُر دنیا را رها کنم./ نورالدین تشویقی

***************

حقیرآگاهانه در این راه پای گذاشتم و هدفم از جهاد، خدمت به اسلام و مسلمانان و براندازی کفر جهانی و آزادی حرم امام حسین(ع) و قبل? اول مسلمانان «قدس»، بوده است./ اسماعیل کردوی